الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ياريت حد يساعدنى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Amany
مهندس مبتدئ


عدد الرسائل : 2
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 17/03/2008

مُساهمةموضوع: ياريت حد يساعدنى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الإثنين مارس 17, 2008 2:25 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة
انا فى كليه علوم ع شمس دبلرت سنه اولى وعايزة احول لكليتكو
انا مجموعى فى الثانويه العامه 374
ولما رجعت تانى للتنسيق بتاعى عام 2005\2006
لاقيت هنسه زراعيه ع شمس واخده من 373
ياريت حد يساعدنى ويسأل فى شئون الطلبه عندكو ينفع احول بعد ما كنت فى علوم سنتين ولا لأ
ضرورى لو سمحتم وياريت الى يجاوب يكون واثق من جوابه انا مش عايزة صدمات تانى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Eng Hatem
المدير العام
المدير العام
avatar

عدد الرسائل : 240
تاريخ التسجيل : 23/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: ياريت حد يساعدنى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الثلاثاء مارس 18, 2008 2:07 am

اولا : اهلا بيكي يا اخت اماني وسط اخواتك بصرف النظر عن انك هاتحولي معانا ولا لا

ثانيا : انا مش هاقولك ان هنسة زراعية احسن من علوم لكن بصراحه هي اسهل وان شاء الله فرصة العمل فيها ااسهل من كلية العلوم وان كان العمل قد يكون شاق نسبيا ولكن زلك حسب تخصصك ....... بازن الله

اما بالنسبة لعملية التحويل فانصحك اولا بان تصلي صلاة استخاره ثم بعد زلك قرري ان كنتي هاتحولي ولا لا

وفي حالة طلبك اي استفسار فانا بازن الله موجود واتمني اني اقدر اساعدك وزلك من خلال المنتدي او من خلال
الايميل الشخصي زي ماتحبي ..... عموما الايميل هو hatim_tito2007@yahoo
OR eng_hatim2000@yahoo
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://agriengineering.montadamoslim.com
Amany
مهندس مبتدئ


عدد الرسائل : 2
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 17/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: ياريت حد يساعدنى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء مارس 19, 2008 12:05 pm

يا جماعه محدش رد عليه لحد دلوقتى بحاجه اعرف منها
No No No No No No Crying or Very sad Sad Crying or Very sad
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Eng Hatem
المدير العام
المدير العام
avatar

عدد الرسائل : 240
تاريخ التسجيل : 23/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: ياريت حد يساعدنى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس مارس 20, 2008 3:09 am

يا اخت اماني انا سالت لك عن التحويل وقالو انو ممكن التحويل في حالة ان المجموع بتاعك يكون اعلي من الحد الادني للقبول في سنة انتهائك من الثانويه العامه .......يعني موضوع التحويل سهل وممكن تقدمي اوراقك وتحولي ان اراد الله ذلك

ولكن نصيحه من اخ لا تقدمي علي اي شئ قبل ان تصلي صلاة استخاره اولا .....وبعدين ربنا يسهل في قرار يكون الافضل سواء استمرارك في كلية العلوم او التحويل لكليتنا مع العلم انه حتي الان مازلنا قسم او شعبة اي اننا حتي هذه اللحظه لم نستقل بزاتنا عن كلية زراعة عين شمس.....
واللي فيه الخير يقدمه ربنا ....وربنا يعينك في اختيارك الصعب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://agriengineering.montadamoslim.com
E L S A K R
مشرف المنتدي الرياضي
مشرف المنتدي الرياضي
avatar

عدد الرسائل : 677
العمر : 29
الموقع : ww.mohamedhassan.org
تاريخ التسجيل : 06/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: ياريت حد يساعدنى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الجمعة مايو 09, 2008 3:55 pm

انصحك متجيش الكليه دي دي كفايه فيها دكتور ذي اللي اسمه ايه
ومعيد ذي الللي اسمه ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.mohamedhassan.org
ghazalko
supervisor software
supervisor software
avatar

عدد الرسائل : 229
العمر : 30
الموقع : http://ghazaaaal.hi5.com
تاريخ التسجيل : 25/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: ياريت حد يساعدنى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الإثنين مايو 12, 2008 10:51 pm

اقتباس :
اقتباس :
بجد لو نفسك تبقى حاجة فى المجتمع اوعى تيجى كليتنا والله العظيم ما بزود او ببالغ
دى كليه عايزه الضرب بالنار او بلغم احسن زى اللى كان فى الطريق الى ايلات
راجعى نفسك كويس عشان هيبقى اسوأ قرار اخدتيه فى حياتك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
E L S A K R
مشرف المنتدي الرياضي
مشرف المنتدي الرياضي
avatar

عدد الرسائل : 677
العمر : 29
الموقع : ww.mohamedhassan.org
تاريخ التسجيل : 06/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: ياريت حد يساعدنى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس مايو 15, 2008 4:15 pm

ghazalko كتب:
اقتباس :
اقتباس :
بجد لو نفسك تبقى حاجة فى المجتمع اوعى تيجى كليتنا والله العظيم ما بزود او ببالغ
دى كليه عايزه الضرب بالنار او بلغم احسن زى اللى كان فى الطريق الى ايلات
راجعى نفسك كويس عشان هيبقى اسوأ قرار اخدتيه فى حياتك
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.mohamedhassan.org
B O S H K A S H
مشرف المنتدي الاسلامي
مشرف المنتدي الاسلامي
avatar

عدد الرسائل : 362
العمر : 30
الموقع : http://www.zamalek.sc/
تاريخ التسجيل : 01/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: ياريت حد يساعدنى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الجمعة مايو 16, 2008 3:14 am

نصحتى ليكى ورحى تجاره اواداب احسن ليكى سيبك من هندسه زراعيه وجع دماغ وبعدين المثل بيقول اسال مجرب ولا تسال طبيب وعمك بوشكو مجرب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.zamalek.tv/
Hms Elhaya
مهندس جامد
avatar

عدد الرسائل : 119
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 05/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: ياريت حد يساعدنى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت مايو 17, 2008 5:50 pm

يابنتي ماتسمعيش كلامهم دي كليه كويسه واحسن من غيرها وليها مستقبل ان شاء الله
وبعدين بما ان الاراء مختلفه انزلي بنفسك واسألي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
ياريت حد يساعدنى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
هندسه زراعيه عين شمس  :: الاداره :: الترحيب والاستقبال-
انتقل الى: